tisdag 13 december 2011

Sista kvällen med gänget!

Igår var vi i River Valley, i mitten av ingenstans! Där kunde man köra river rafting (åka i en gummibåt på floden) eller rida! Jag gjorde inget av det och majoriteten valde att avstå eftersom samtliga har spenderat waaay to much redan! Haha! Bra att man är i gott sällskap iaf...
Därifrån åkte vi efter lunch till Nya Zealands huvudstad Wellington. Det är NZ's 3e största stad och blev huvudstad under guldrushen då Auckland uppe i norr var huvudstad.


Här har vi haft "en sista natt" med gänget. Kommer sakna dem som 17 men vi är rätt många som är i Queenstown kring jul och nyår så vi möts förmodligen upp där de som vill och kan och äter på den berömda Fergburger-restaurangen! Rapport utlovas när jag varit där ;)

Imorgon hoppar jag av bussen i Picton, därifrån tar jag en buss till Kaikoura och på torsdag ska jag simma med vilda delfiner!! Är så himla himla glad att jag bestämt mig för att göra denna avstickare, TACK ANDERS#3 PÅ JOBBET för att du tipsade mig om detta! :) :)

Och angående mitt pengasparande så glömde jag bort att jag måste göra en hajk av något slag i Abel Tasman National Park och en heldagstur på glaciären i Franz Josef också... He. He. He.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar