onsdag 21 december 2011

Lake Mahinapua

Tjohoo!
Uppdaterat med bilder !
Snabb uppdate: Vi är nu på ett ställe på västkusten som heter Lake Mahinapua.
ikväll är det P-party dvs alla ska klä ut sig till något på bokstaven P! Jag tänkte gå som en Possum-hunter men hade inte råd att köpa en possum-päls så det fick bli Pringles-mannen istället!
Lika som bär?! HAHA! Förutom att Pringles-mannen tydligen bytt image och inte bär hatt, och inte har svart musche ;)

Prinsessor, Paparazzim pirater, psycho, pannkaks-sten, påven, pimp, present, plastpåse etc.

Igår var mest en chill dag, vi tog en promenad till stranden i Westport vilket inte var sådär awesome (man blir verkligen bortskämd här!) och sen hade vi Sagan om Ringen-maraton vilket innebar att vi såg första filmen. Sedan var alla väldigt trötta!

Idag har vi åkt buss, sett på pancace-rocks, sälar (stinker fortfarande) och badat i en jättefin sjö! Får uppdatera med foton senare, för nu är det KVÄLLSMAT som vi slipper laga och slipper diska efteråt! Wohoooo!




Pancace rocks!

Hittar ni dessa ovan?

Vädret har varit sååå himla bra de senaste två dagarna, och det ser ut att bli fortsatt awesome! 

Måste bara lägga in denna bild!
Efter maskeradfesten ville jag ta ett kvällsdopp i sjön så jag fick med mig mitt "tjejgäng" + Alex från swe! Det var tokmörkt och vi gick ca 10 min genom skogen med två små ficklampor. Alla var såå nära att freaka ur och börja skrika och springa som galningar men vi sjöng julsånger jättehögt :P ! Men vi kom fram, tog ett dopp och gick tillbaka! Denna bild är efter doppet, jag håller i Alex (som var utklädd till psyko) kniv (plast såklart) Haha!
 Hörs senare!
Massa kramar!

1 kommentar:

  1. åååh va kul! Såg bilderna på facebook och man blir ju minst sagt avis.
    Hoppas att du får en mysig, annorlunda, härlig och underbar jul.
    KRAM

    SvaraRadera