lördag 17 december 2011

Kaiteriteri

Tjipp!
Nu är jag tillbaka på en Kiwibuss, fast kommer byta igen eftersom jag stannar här i Kaiteriteri tre nätter och bussen åker vidare imorgon.
A - här är jag nu!
Träffade på ett gäng Skottar som var på nordö-bussen här, JÄTTEGLAD tjej! Haha!

Imorgon kl 08.30 (lokal tid) påbörjar jag en tvådagars hiking/kayak-tur i Abel Tasman National Park = inget Internet! Så om ni inte hör någonting ifrån mig på några timmar - bli inte oroliga, allting är under kontroll!
Som tur är har jag bloggat så mycket att ni kan roa er med att läsa ikapp de gamla inläggen tills jag är tillbaka ;)

Har blivit biten av de där förbenade sandflugorna, varje bett är som ett myggbett men med 10 gånger starkare kli-medel! GAAAAAH! Kommer bli en tuff kamp mot dem ute i vildmarken - men jag är redo!

Tänk, en vecka till julafton! Känns verkligen inte som jul, även om jag tvingar mig att lyssna på minst en jullåt om dagen! Oftast Tommy Körberg - O helga natt. En klassiker! :)

Kraaaaamar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar