tisdag 17 januari 2012

Next (last) 3 day adventure is coming up!

Hej!
Imorgon aker jag och sex andra (plus en till bil med lika manga till i + en guide) ut till Fraiser Island for en tredagars tur med 4WD jeepar! Jag kan ingenting om bilar sa den forklaringen av fordon blev ju saker helt fel ;)
Vi ska bo i talt (perfekt for mig som alskar att campa... eller hur var det nu?), besoka massa coola stallen, halla tummarna for solsken och inte vara radda for dingos, spindlar och ormar! Kommer bli supersweet, har ett jattebra gang i min bil och vi alla ar livradda for att kora i sanden! Kommer krypa fram i 5 km i timmen och kora fast overallt, haha!

Saa... ni vet vad detta betyder: inget Internet och ingen kommunikation forran pa fredag em (min tid)! Kanske annu senare eftersom det har stallet (Rainbow Beach) inte har sa bra Internetutbud!

Sen... Ar det "bara" Noosa, Moolooloba, Surfers Paradise, Byron bay och Brisbane kvar innan jag kommer hem! Hur ska hon hinna detta, kanske ni undrar? Men det gor nog inte ni som kanner mig... Haha :)
Tiden gar fort nar man har roligt, och herregud det ar bara tva och en halv vecka kvar nu innan jag ska satta mig pa planet hem!

Saknar mina nara och kara en himla massa, men nu ska jag njuta av nu och inte borja grina! Haha!

Kramar!

1 kommentar:

  1. Guud vad coolt! Du får rota fram lite scoutskills så kommer det att gå galant:D vi har alla en liten scout inom oss, haha!

    Å har du varit borta såååå länge redan?! Tiden går så fort och samtidigt långsamt. Men du är som sagt duktig på att njuta och två och en halv vecka är ju typ långsemester för en vanlig svwnsson. Så du har låång tid kvar:D

    Massa kramar till dig och akta dig för spindlarna

    SvaraRadera