måndag 5 augusti 2013

Vi drar!

I måndags när vi kom tillbaka till vingården kände både jag och Laura att "neeej fy katten, det här kan vi nu och det här är inte ett äventyr längre - det är dags att gå vidare!".

Så på onsdag jobbar vi sista dagen, fredag åker vi till Perth för att hänga en sista helg hos Rich och vinka av honom på flygplatsen (har sådana flygplatscravings! Är mest exalterad över att få åka till en flygplats, haha!)...

Och sen... vet jag inte riktigt! Laura och jag har beslutat att gå åt olika håll, hon vill ha det lite "tuffare" och gå "into the wild" (vilket i stora drag betyder lifta, bära allt på ryggen, sova på stränder och leva på luft och så lite som möjligt vara i samhällen ;) ) medan jag funderar på varför jag egentligen åkte till andra sidan jorden? Vad var min dröm och vart ska jag fånga den? ;)

Mina största "problem" just nu är;
# Ska jag behålla eller sälja bilen? Och om den ska säljas, vart?
# Flyga hela vägen till Darwin eller till Exmouth (dyka)? Eller köra en del av sträckan?

Som ni förstår är livet hårt ;)

Denna helgn, som ju blir vår sista här i Dunsborough, bockar vi av alla måsten i Margaret River med omnejd, det blir
- whale watching (hur coooolt???)
- Stingrockor vid Hemlin bay
- Cheescake vid den fantastiska chokladfabriken
- mm

Mer om detta i kommande inlägg :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar