söndag 25 augusti 2013

En litn kvällsjogg

Be careful what u wish for 'cause you just might get it!

Alltid lika spännande att bo på hostel, det är oftast människorna en möter där som skruvar till resorna och gör dem till någonting att minnas!

Nu bor jag i ett rum med 1 kanadensare (Stuart), hans resvän från Darwin (Darcy) och Annie från Adelaide. Jag var ute och sprang igårkväll så idag när Stuart skulle ut och springa "när solen började gå ner" frågade han om jag ville hänga på! Jag som saknat springsällskap och motivation och önskat detta - oh yeah - sa såklart jaaaa! På min to-do-list att göra när jag kommer hem står helt klart: gå med i löpklubb!

Ca kl 8 kom vi iväg alla tre (dvs hans kompis också) och det var då kolsvart ute! Stjärnhimlen lyste såååå vackert och bland det första vi såg var det klaraste stjärnfall jag någonsin sett! Typ som ett plan som störtade! Wiiicked!

Sen sprang vi i kolmörket och vimsade omkring, blev även en liten bush-tur vilket kanske inte var så smart men... kul var det! :D

Den svenska tjejen från dykbåten bor också här med sina två vänner så jag åt middag med dem och lyssnade på magnus uggla och markoolio. Haha! Kul med sköna svenskar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar