torsdag 22 augusti 2013

Resrutt Perth - Humbert River

Hej hej!
Tänkte dela några kartor med er som undrar vart jag ska ta vägen härnäst;

Buss mellan Perth och Exmouth, 1267 km, beräknas ta ca 17 h.
I Exmouth kommer jag gå en kurs lör-sön och ta min advanced open water vilket innebär 5 dyk varav ett är djupdyk! De andra får en välja bland ett antal "äventyrsdyk", återkommer med vilka det blev ;)

Vi kommer bland annat att dyka vid Muiron Islands;


Nästa resa är;
Exmouth - Broome, 1371 km, ca 16,5 h
Efter en dags "vila" från bussen, hoppar jag vidare;
Broome - Timber Creek, 1270 km, ca 17 h
Och slutligen
Timber Creek - Humbert River Station, är lite osäker på distansen för googlemaps säger 186 km och 4,5 h men min chef sa 2,5 h från Timber Creek... Det återstå att se helt enkelt ;)
Lite snabb matte ger (exkl sista biten):
51 h buss, 390 mil, en sovande rumpa och jag kommer inte längre vara i WA utan i NT (Northern Territory)!

1 kommentar: