söndag 18 augusti 2013

Dåtid, nutid, framtid!

Nu är jag ensammen i huset här i Perth/Caversham! Kom på en bra taktik igår, eftersom jag är mörkrädd som 17 och har väldigt livlig fantasi och bra hörsel när det gäller små ovanliga ljud, då jag gick och la mig klockan 21! Och så upp klockan 5 - då sover jag de flesta mörka timmarna ;)

För en vecka sedan flög jag helikopter i Freo (Fremantle), idag sitter jag här i en villa i Caversham, om en vecka kommer jag vara i Exmouth och dyka vid Ningaloo Reef och om 2 veckor kommer jag vara på ett rodeo/campdraft i Timer Creek!
VILKET LIV JAG LEVER! Om jag mötte mig själv skulle jag bli så avundsjuk att det skulle vara helt omöjligt att dölja mitt hat! Haha!

Iaf så är planen såhär:

Torsdag kl 20 hoppar jag på en buss i Midland (ca 15 minuter ifrån där jag bor)
Fredag kl 15 hoppar jag av denna buss i Exmouth
Lördag - Söndag ska jag dyka, dyka, dyyyka vid Ningaloo Reef
Måndag-tisdag ska jag hänga på stränderna och se mig omkring i Exmouth
Onsdag kl 15.40 hoppar jag på en buss i Exmouth
Torsdag kl 07.30 hoppar jag av denna buss i Broome, hänger i Broome under dagen
Torsdag kl 18.30 hoppar jag på en annan buss i Broome
Fredag kl 13.20 hoppar jag av denna buss i Timber Creek och möter upp mina arbetsgivare
Fredag, lördag, söndag kommer jag vara på ett rodeo/campdraft-event, se filmen för att se vad det är!


Måndag 2 september börjar jag mitt nya jobb!

Känns ju bara så otroligt overkligt att jag ska få uppleva allt detta under mindre än en månads tid! Mitt största problem just nu (förutom att jag oroar mig för bilskrället) är att jag inte riktigt vet hur jag ska klara av att vara tillräckligt tacksam! HAHA!

Och nej, jag känner mig inte rastlös för tillfället ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar