torsdag 18 april 2013

Kört bil!!

Hejhej!
Idag har jag kört bil på "fel sida" av vägen för första gången! Det gick toppenbra, Alison satt bredvid och var extremt pedagogisk och lugn så att det blev en trevlig upplevelse och inte en panikartad!

Vi åkte till affären och handlade massa grejer som jag ville ha, sakta men säkert byts kylskåpsinnehållet ut mot mina metoder och vanor ;)

Nu är det lite livat här för en häst har fått kolik... Ger mig hemska flashbacks från när Findus blev dålig och vi gick runt med honom i timtal! Usch det är inte alls kul, tyvärr kommer det nog inte gå lika bra för denna häst som det gjorde för Findus.. Han är tydligen halvvägs död redan (hur man kan se det på en häst som står och går?) :(

I em ska jag rida min andra lektion!

Finn ett fel på bilden längst ner :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar