onsdag 10 april 2013

En helt vanlig onsdag

Hejhej!
Idag började jag med att laga en kick-ass omelett till frukost, sen fick jag veta att under vinterlovet (haha! Men det är inget skämt, det är om 2 veckor även om det är 35 grader varmt!) behövs jag som trail ride guide så nu är det bara att börja plugga! Iaf om jag vill bli certifierad (vilket inte kommer bli klart innan lovet men kan vara bra att ha till sen?).
Iaf, ska bli kul att hänga lite mer med kusarna och lära känna de som går trail rides'sen! (Inte alla utan hälften är ridskola o hälften trail ride horses ca)

Har krattat massa, Bruce tyckte däremot att jag skulle leka med honom istället och placerade sin leksak preciiis mitt i vägen heeela tiden!
Har köpt ett par snygga skor och en keps idag! Även lagat "pytt i panna" till lunch :D

Alison tar mig med i bilen så att jag ska vänja mig vid att allt är till vänster, snart kanske jag är mogen att köra in till Wanneroo ;) (ca 10 min bort)

Tills nästa gång,
Puss&kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar