måndag 8 april 2013

It's gettin' hot in here

Idag är det för varmt för att ens kunna sitta still - tänk er det därhemma i kylan ;)
Ca 36 grader och glödande sol, puuuuh! Kan för tillfället inte bestämma mig om kyla eller värme är bäst/värst? Ska inte klaga, mina tänkta uppgifter för dagen går inte att göra pga värmen så jag får chilla!

Igår bakade jag bröd i en bakmaskin, kändes som en synd.. men för att tjäna lite karma gjorde jag raw food glass till dessert (frysta bär- endast! Toppade med svensk choklad hemifrån ;) )! Mkt gott, har fryst in lite mer frukt som jag ska sätta tänderna i lite senare idag!

Till kvällsmat gjorde Chris lammstek på grillen, YUM!! Vilken man kanske kan se med lite vilja ö.v.
Sen är det utsikten från mitt rum och längst ner en naturbild från omgivningarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar