torsdag 30 maj 2013

TLC

Tjingeling!
Igår var det en TLC-dag dvs tender, love, care!

Efter att ha betalat 420 $ (ca 2900 SEK) för att få bilen registrerad och inspekterad åkte jag till Leederville och hängde med Max. Han glömde sina nycklar i min bil igår så det kändes som ödet att jag skulle dit och bli bjuden på cheescake (jordgubbs- och gräddcheesecake... Muums! Fast den som Mian gör är fortfarande min favorit ;) ).

Sen hängde vi hemma hos honom och played (the guitar) until my fingers bled (dvs från låten Summer of '69). Mkt pedagogisk lärare och jag kände att jag tog ett rejält kliv i mitt spelande!
Gick sen till ett stort "fitnesscenter" där de hade en 50 m simbassäng utomhus! WOAAH! Så himla fint och härligt att simma ute i tempererat vatten! Hängde lite i SPAt också; ångbastu, sauna och en varm bubbelpool.

Nu ska jag till Wanneroo och gymma med Richard, längtar såå mkt till gymmet! Kommer vara svagast men det spelar ingen roll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar