fredag 3 maj 2013

Laddar för nya äventyr!

Oki då blev det såhär efter denna dag;
  • Köpt en bil i Fremantle (hejdåå april-lön) inkl 3-manna tält, madrass o lite campinggrejer!
  • Blixtvisit i Fremantle med Greg, stackarn som kört hela vägen dit för att han trodde att det skulle bli någon slags fest vilket det ej blev! Han fick istället agera sidekick vid mitt bilköp vilket passade bra eftersom han varit på jobbintervju och hade skjorta och finbyxor!
  • Kört bilen hem via motorvägen genom Perth (Greg körde före mig, han var även pedagogisk parkerings-support i ett trångt parkeringsgarage!)
    Hade seriöst puls 190 BPM, gillar EJ mkt filer + rusningstrafik + bil som jag nojjar sönder över (nojjar alltid över bilar, om de låter rätt/är för varma/kalla/skakar/skakar inte/ska börja brinna etc)
  • Bokat in en helg med mina ozzy-favoriter från Maldiverna, dvs lördag+söndag! På söndag ska vi dyyykaaa! :D
  • Bestämt att jag slutar och lämnar stallet imorgon!
    Vi avslutade på ett bra sätt och Alison sa att jag var välkommen tillbaka att jobba om jag kommer tillbaka till Perth så det kändes ändå skönt att vi båda kände att vi förstått varandra bättre efter dagens samtal!
  • From söndag kväll/måndag kommer jag bo hos Lauras couch surfing vän, han som tog oss på vinprovning! Så får vi ägna kommande vecka åt att planera vart vi ska och när osv.. Men första prio blir: CASH!!!
Så vet ej hur det blir med internet nu, men gissar att Richard har internet som vi kan använda :)

Tills dess - Adjöken adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar