fredag 10 maj 2013

Hemlängtan

Det är lustigt det där hem hemlängtan. Ena dagen/timmen känner man sig sjukt självsäker och oberoende, och nästa är man redo att boka en biljett till dagen efter bara för att få komma hem och vara bland sina nära och kära!
Antar att det blir värre också för att jag inte har något jobb och Laura inte vill åka norrut för att hitta ett jobb utan se södra delarna av WA innan vi åker - trots att vi båda är pank. Och jag vill väl egentligen också se alla dessa ställen, det är bara det att jobb-paniken är lite mer dominant på mitt huvudkontor!

Men nu har vi iaf bestämt att vi åker till Fremantle (en 3e gång för min del) idag, sen imorgon till Secret Harbor, söndag ner till Albany (en 5-6 timmars resa) och därefter följa kusten västerut och sen upp till Perth genom bl.a. Margaret River. Många väldigt fina ställen och mycket coola vandringsleder att gå! Så jag får helt enkelt bestämma mig för att skjuta jobbpaniken framför mig och njuta av detta, annars är det slöseri med tid- och pengar! Vi ska sova i bilen och äta ris typ... HAHA! Jasmin goes utanför sin komfortabla zon!
Vi är tillbaka i Perth till nästa helg typ, sen får vi se vad vi gör. Eller snarare: JAG får se vad JAG gör! :P

Anyway: JAG SAKNAR ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar