lördag 12 januari 2013

Mama i'm coming home


Nu har jag packat ihop mig och checkat ut från min beach bungalow. Det känns OK att åka hem, även om jag inte ser fram emot restiden som kommer bli på totalt 29 h (varav 6 h är väntan i Berlin, yaaay).

Jag har haft det väldigt bra men då jag inte är ett socialt monster som gärna hoppar in i div. aktiviteter typ "åh hej spelar ni beach volley får jag vara med" eller liknande, så har det varit lite långtråkigt på ön. Dykningen har varit grym, det var för den jag kom och varför jag hamnade 6 dagar på en sån här paradisö är lite oklart. Hade nog räckt med två dagar ;) Alt. att jag hade åkt ut och dykt mer från ön, men så mkt pengar hade jag inte!

Men nu har jag "gjort" Maldiverna, och har såklart redan börjat drömma om nästa resmål! Den som lever får se :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar