söndag 6 januari 2013

En vecka senare...

Hej!
Nu är jag tillbaka i hamn efter en vecka till sjöss!
Jag har skrivit ett litet inlägg nästan varje dag men inte kunnat posta dem eftersom kommunikationen inte varit kanonbra, så de poppar upp här allteftersom (se nedan, lägger in dem på rätt datum)

Just nu: full av känslor - ledsen, glad, lycklig, förkrossad.
Det är jobbigt att vara en person som lätt fäster sig väldigt mycket vid människor, när man sedan måste lämna dem.
Verkar bara bli värre och värre med min separationsångest :D
Men, jag har iaf fått en bonusfamilj i Perth (mamman sa att hon absolut skulle adoptera mig, haha!)! Och lite andra goa kontakter
+ massa fina minnen, en hel del nya dive skills och ett sjukt sug att dyka mer mer meeeeeer!! :)



Så sover sista natten på båten nu, vi är ungefär hälften kvar, och sen imorgon blir jag ö-bo! Ska bli intressant att se hur många dagar det känns som att marken gungar :P

Ps. Hårfönen jag köpte i Abu Dhabi för typ 300 kr hade arabisk kontakt! HAHAHAHA! Jag dör. Helt värdelös investering.

3 kommentarer:

  1. ååååå!! ett livstecken!!! :D:D WIIIE!
    Å hatten hänger med ser jag, fast nu lite coolt backpacker sliten ;)

    i feel you med separationsångesten!! men då har man iallafall mkt kärlek att ge <3

    ha det suerduperbäst!

    massa karam <3

    SvaraRadera
  2. Håller med, yaaay livstecken! Men nu väntar jag på att bli fullständigt bombad av inlägg..!!! Kör bara! :D

    Puss! <3

    SvaraRadera
  3. Åååååååhh!!!!!!! :D
    blir ju bara liiiiite avis.... På att du är så snygg i hatten!!! :D

    <3

    SvaraRadera