onsdag 30 november 2011

Skydive or not?

Slänger in en snabb update: Det blev inget skydive idag för att molnen var för tjocka och för långt ner. Ska göra ett nytt försök imorgon innan bussen åker härifrån!

Hoppet är på 16 000 feet, ca 4 800 meter. GALET! Men jag är bara taggad nu, så håll tummarna att det blir av!

Håller på med lite administration, kollar om det finns pengar på bankkontot och bokar lite boende i OZ.
Många av de jag hängt med de senaste dagarna åker iväg idag, eller imorgon. Och jag hoppar av bussen och kommer i otakt med dem. Det känns lite läskigt, men samtidigt kommer jag träffa massa nya roliga människor :)

Puss och kram till er alla därhemma!
Känns så himla konstigt att ni ligger och sover nu!
För att "glädja" er kan jag säga att det regnar lite idag ;)

2 kommentarer:

  1. Ååh typiskt att det blev inställt! Jag håller tummarna att du får hoppa imorgon då;) och att allt går bra, haha!

    Förstår att det känns lite läskigt att hoppa av men som du säger så kommer du ju träffa nya människor:) och eftersom att du är så snäll och rolig kommer du säkert hitta massa härligt folk;)

    Masssa kramar till bästa dig<3

    SvaraRadera
  2. Elin: Åååh du är så himla go, det här stället var lite mer random - så fort man kommer av backpackbuss-stråken blir det lite mindre "livat". Men det är nog bra, så att jag får lite tid att stirra på himlen och öva mig på att göra ingenting ;) KRAAAMAR <3 <3

    SvaraRadera