fredag 17 januari 2014

Blandar snor och tårar


Här kommer ett inlägg helt off topic! Jag är sjuk och arbetslös och ligger i min säng typ hela dagarna och svettas. Det är världens värmebölja här, ni kan ju tänka er hur det är när det är VÄRMEBÖLJA i Australien som inte direkt är känt för att vara ett kyligt land i vanliga fall..!

De som sköter hostelet ska låta mig göra lite städning och ev lite jobb i baren så att jag kan få lite $$ innan de kan hitta ett riktigt jobb åt mig! Hade jag inte varit sjuk hade jag varit mer orolig för min rastlöshet än pengarna... Kanske.. ;)

Fick ett nytt USB med TV-serier och filmer från syster i julklapp, så matar igenom dem och började dagen med Glee och avsnittet där de minns karaktären Finn som spelas av Cory som i verkligheten dog av en alkohol/heroinöverdos i juli förra året :-(
Jag ÄLSKAR Rent och detta är soundtracket från den musikalen. Grät typ hela avsnittet igenom och tror att det kanske hjälpte att få loss förkylningen lite!

Sjukt fin låt, lyssna och NJUT! (och när/om jag dör spela/sjung den gärna på min begravning ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar