lördag 18 januari 2014

Kubiks rub kub rubrik

En sak som jag vet att jag i alla fall INTE tänker bli "när jag blir stor" är arbetslös...
Inte bra för lille hjärnan att ha för mycket fritid att ägna åt att fundera på vad jag vill/borde/önskar/skulle kunna göra med mitt liv. Och inte blir jag klokare av'et heller..! Lika hopplöst förvirrad nu som då ;)

Fick denna av bästa Elin på mms, passar bättre än handen i handsken en dag som denna :)


För er som är nyfikna kan jag ju säga att mina tankar går mellan/över/under allt ifrån att öppna vandrarhem, bli tigerskötare, plugga till agronom, resa tre år till, bli sjuksköterska i ett u-land, fortsätta jobba som jag gjorde innan jag åkte, starta husdjursvakt-företag, bli psykolog och inseminera mig i Danmark. Och allt däremellan.

Ok. Inte Danmarks-resan, det var ett skoj. Men ungefär allt annat som en kan tänkas göra har nog farit genom huvvet på mig dessa dagar!

Puh! is i magen vare här?

1 kommentar:

  1. Vilken söt bildserie, och säkert så sann! Puss <3

    SvaraRadera