lördag 13 juli 2013

Kart-bomb

På begäran kommer här en lägesuppdatering i form av kartor,
Bild 1 är där jag bor nu, nära inzoomat. Bild 2 och 3 är utzoomat - jag visste inte ens om att den här lilla utstickaren fanns och här bor jag nu!
Bild 4 och 5 är vägar till två vingårdar vi jobbar på, som vi kör varje dag...

:)

Enjoy!


Och mer updates är att jag kommit på den geniala iden att proppa telefonen full med podcasts att lyssna på när jag jobbar! Kan inte lyssna på musik för tankarna driver iväg i nostalgiska minnen mellan diverse danssteg (försök att INTE dansa till Jean Banan!). Så nu har jag ett urval av sommarpratare, HanaPee och även Filosofiska rummet- som jag inte testat ännu men hyser stora förhoppningar om ska rädda min hjärna från ytterligare förskrumpning. Vilket denna(föregående) extremt konstiga mening kan vittna om är ett faktum...

Tips på bra poddar mottages tacksamt i kommentarsfält, epost, sms, whatsapp, brev, flaskpost, röksignaler? (Kanske inte kan se dem om du befinner dig i sverige när de framförs).

Har även börjar virka! Kan vara rätt puckat när händerna redan är överansträngda men det är en mkt bra aktivitet framför dumburken! :)

Här är en bild på vart darwin är, dit vi ska åka om 2-3 månader... lååååångt bort! Det är 3 h härifrån till Perth så ni kan ju tänka er hur långt det är till Darwin! Vi kommer såklart (!!) åka längs med kusten ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar