söndag 2 februari 2014

Kor och Biggest Loser

Hej hej!
Idag har jag mjölkat kor och kollat på Biggest Loser (USA säsong 14).
Har blivit heeeelt besatt, älskar att se människor förändra sina liv och träna hårt! Wiee!
Mjölkningen går bra, ser fram emot nästa pass nästan? Skönt att ha något att göra ;)

Jag har under ca 2 1/2 vecka städat ca 1,5 timme varje dag på hostelet, men nu har jag fått NOG av alla (valfri personlig egenskap som inte är smickrande + valfri svordom) backpackers som inte kan diska eller ens plocka undan sin egen skit. Så idag är min sista städdag, även om jag förlorar lite pengar på att inte städa mer så känner jag att det tar oceaner av energi plus att jag går runt och kollar mitt argaste och säger dumma saker på svenska när folk som jag misstänker skitar ner, går förbi mig i korridoren. Iiinte bra. Så nu får det vara nog, bäst att sluta innan jag börjar kasta knivar omkring mig ;)


Imorse kl 07


Eftermiddag ca 15.30
Fem mjölkningar kvar nu! Kanske sex, förmodligen fem. Sen är det bara att casha in (ca 13 500 kr) - BOOOM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar