tisdag 22 december 2015

Dags för surfcamp!

Idag är det dags att flytta in på surfcampet! Först ska jag köra ett yogapass och sen bär det av..
Har snackat med lite folk här som säger att surfcampet jag ska på är ganska mkt party, så vi får väl se hur det blir! Själv tillhör jag ju inte rikigt den publiken, men det brukar lösa sig ändå ;)

Har svettats typ 20 liter sedan jag kom, det är nog runt 25-30 grader men hög luftfuktighet! Låg i sängen igår och gjorde inget annat än att andas och svetten bara sprutade! Som tur är finns en pool på campet så där lär en ju ligga och svalka sig rätt så mycket! Havet här är inte jättelämpligt för bad, var tydligen en tjej som drunknade i förrgår.. Som det ofta är på surfstränder så är det mycket strömmar, så jag håller mig än så länge :)

I övrigt så är det väldigt grönt, skönt och soligt! Påminner en hel del om andra tropiska länder jag varit i men med den skillnaden att hundarna som driver omkring är välmående och att det även strövar omkring hästar! En svensk kille hade fotat ett par kusar som var nere och lekte på stranden igår, rätt så coolt!

Vi hörs!
Här är hostelet som är byggt som en brandstation! Mitt rum är dörren längst bort till höger :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar