fredag 18 december 2015

So it begins...

Hej!
Jag hade nästan glömt bort min reseblogg, trots att det inte var alltför längesedan som jag var iväg! Men i sista sekund fick jag en påminnelse, så att jag hinner med ett litet intro innan själva resan ;)
Jag sitter nu på flygbussen till Arlanda, första transportsträckan av 5! Slutdestination är Santa Teresa i Costa Rica (vilket ni som läser min blogg säkert är ganska medvetna om.. Men ändå.. ;) )

Här (i Santa Teresa, inte på bussen) ska jag vara i drygt tre veckor varav en vecka är surfläger och resterande tid troligtvis blir en hel del surf, häng, någon ridtur och övrigt som går att hitta på! Pura vida, som de säger :) Hade varit såå nice att dyka, men är inte kaxig nog att äventyra min hälsa, jag ska ju för sjutton leva ett långt friskt liv efter resan också :)

Det här blir lite som en finalresa på mitt farande över planeten, har jag tänkt i alla fall! Får väl se hur det går, men jag ska verkligen njuta av den här resan och alla moment - även om just själva resstressen inte är min favorit ;) Däremot att sitta på flyget/i bussen och vara på väg... Bland de bästa känslorna som finns!

Nu väntar ca 30 timmars resa, tjohooo!
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar