måndag 3 augusti 2015

Sjuk :( och organic farm tour

Hej!
I forrgar borjade jag kanna mig krasslig, men jag korde anda pa ganska bra.
Igar skippade jag alla yogapass, jag och S (var tysk/indiske van) larde mig ett indiskt kortspel (efter att jag kickat hans ass i vandtia tva ganger) och sen fick vi megamycket lunch a la buffe och sen akte jag, O och  S for att kolla pa ko-farmen och dar de odlar allting som vi ater har. Det var riktigt kul att se, och korna har det huur bra som helst! De mjolkas men deras bebisar far ocksa dia!
Far uppdatera med bilder senare.

I alla fall, redan nar vi satte oss i bilen sa brann jag typ. Men ville inte missa detta, S aker hem idag och O lamnar imorgon och jag ville garna gora detta med dem! Sa jag ignorerade den lilla detaljen. Hela rundturen sa gick det helt OK! Vi fick varsin bit av en gurka som vi gick runt och smaskade pa. Vaxthuset var jattefint och de anvande aska istallet for bekampningsmedel. Allting har ar verkligen gjort med sa mycket eftertanke!

Sen nar jag kom tillbaka sa var det bara ratt ner i sangen. Efter typ fyra timmar nar de andra gjorde yoga och roade sig med diverse, sa kom de och undrade om jag skulle ha mat. Men jag brann typ? Sa de skickade mat till mitt rum och sen kom aven lakaren som ba "temperature normal". Eeeh... Not so much! Men fick ytterligare nagra piller som jag skulle ata (hade redan fatt tre medicinomgangar med honung och massa ingefara och okanda orter, en flaska med "tonic" plus kapslar i forebyggande syfte, och sen sov jag till och fran i ganska manga timmar. Min kara reskompis ba "ta en panodil och kom over det, eller - ha sa kul med din feber"! Tur for honom att jag var helt drogis och ej kunde beratta exakt vad jag tycker om att ta lakemedel mot kroppens egna forsvar!

Idag mar jag i alla fall battre, men kanns ju som att det suger att inte kunna gora yoga och knappt fa ata normal mat (man far lattsmalt mat nar man ar sjuk sa att kroppen kan jobba med att bli frisk och inte med att smalta mat). Iofs sa ar jag faktiskt hellre sjuk har an hemma, hur konstigt det an ma lata!

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar