tisdag 4 augusti 2015

See ya later

Hej hej!
Idag ar en san dar trist dag, dels ar min forkylning fortfarande en pain in the *** men det ar ocksa dagen fore jag ska gora en av "detox-ritualerna"som man tydligen gor inom Ayurveda om man vill ha lite snabba resultat (typ bli mindre stressad, balansera sina "doshor"osv). Sa idag har jag bara atit ris och imorgon kommer jag fa en speciell dryck och sen springa mellan toaletten och sangen h e l a dagen. Yaay!

Sedan akte ocksa O harifran vid 17 vilket var HEMSKT (separationsangest-som vanligt)! Fordelen med att resa sjalv ar att man inte sa ofta behover saga hejda som ar sa jobbiga. Men vi hade iaf en bra kvall igar pa verandan med tanda ljus och gott snack, paminde mig om nar Laura och jag hade var sista kvall i Perth och satt i Jacuzzin hela natten och snackade. Good times :)
S akte igar och nu ar det bara jag och alla andra som gor hela rengoringsprocessen kvar vilket innebar att samtalen vid matbordet handlar om vem som spytt mest, matt samst, vem som far och inte far ata vad osv... Innan var vi iaf 3 st som inte gjorde hela grejen :) Men det finns nog nagon mening med det ocksa, att nu vara omgiven av folk som gar all in tanker jag.

Och efter imorgon (alltsa pa torsdag) aker jag till en annan "resort" uppe i bergen sa vi far se om de har nagot internet dar. Annars kommer jag vara out of reach tills nar jag kommer till en flygplats med wifi nagon gang under natten mellan mandag och tisdag!

Hoppas ni mar bra darhemma! Har ar det monsuntid men tror det regnar mer hos er tyvarr... :-\

Puss&Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar