fredag 7 augusti 2015

Flyttat

Hej!
Nu har jag bytt ställe och att komma in i det här nya kändes som att ramla ner i en torktumlare!

Men konstigt nog så känns det ju oftast så när en hamnar på nya platser, sen börjar man snacka med någon och vips så blev det inte så skrämmande och obehagligt längre! Fördelen när man är två är att ha den där personen på en gång, å andra sidan kan det ju bli att man haussar upp varandras osäkerhet kring det här nya. 
Men efter en plågsam kväll och förmiddag där jag bara saknade typ ALLT och ALLA på det gamla stället så känns det nu helt ok :) puh!

Här kommer första bildupdateringen (har köpt lite internet)!
1: Kesore (världens gladaste och bästaste allt-i-allo), jag (jag ser ev ovanligt smal ut pga dagen efter magtömning delux) och receptionist-tjejen. 
2: soluppgång utanför mitt nya rum/hus 3: ögonblicksbild typ nyss 
4: såhär såg jag ut igår efter min behandling och ser typ ut även just nu! (Observera jättevita ögonvitor! Måste vara en detox-effekt!)

Om ni undrar över den vita hårgrejen så är det pga olja i håret som inte får tvättas ur!

Jag får skriva ett mer ingående inlägg om Ayurveda och prajukarma (oklar stavning) vid tillfälle så att ni inte får för er att det här är en klassisk yoga-resa... För riktigt det lyckades vi ej pricka in :P

Puss&kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar