måndag 31 mars 2014

En litn rutt

Hej hej!
Min sista dag i Australien idag, KÄNNS HUR SJUKT SOM HELST! Trodde aldrig att jag skulle palla ett helt år, inte för att jag inte älskar Australien men mer för att jag också älskar mina nära och kära och har varit pank och panikslagen ibland osv. Tycker själv att jag är ganska cool som gjort den här resan och vågat kasta mig ut och gjort det jag velat! ;)

Har roat mig med att sätta ihop en liten karta över min kommande tour de southeast Asia, kommer ju kanske inte alls bli såhär men det här är de stopp som jag i dagsläget inbillar mig att jag vill göra!

Gjort denna karta på
Travellerspoint.com
SJUKT bra sida nu när Googlemaps blivit den sämsta kartsidan sen Internet uppfanns (typ).
Bangkok, landar där och tar mig sedan snabbt som ögat till Koh Tao som är typ världens billigaste (och kanske inte bästa men tillräckligt bra) ställe för att dyka! Kommer hänga här ett bra tag för ska göra x antal kurser (har inte riktigt bestämt mig om Dive Mastern ännu, får la se!)

De andra stoppen får ni veta mer om när/om de händer!
Kanske att jag borde läsa på mer om olika ställen *dålig resenär med noll koll* Antingen är jag tokplanerad eller totalt nollställd, svårt att vara mittemellan tydligen..

Hade från början tänkt att stanna i fyra länder till (minst) men inser att om jag vill ha en någorlunda behaglig tur och faktiskt hinna andas, se saker(annat än bussäten, flygstolar och bungalows) och njuta, så är det bra att prioritera. Jag har 10 veckor på mig, inte 10 månader (doh).

Har de senaste dagarna; tränat, sovit, kollat på 2 säsonger av McLeod's daughters, rensat väskan ännu en gång, övat mig på att vara matförgiftad (vilket förmodligen kommer hända snart igen. Ser inte fram emot det nej.)

Resten ser jag väldigt mycket fram emot!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar