tisdag 25 mars 2014

7 days to go...

Ja äntligen är det bara en vecka kvar!

En vecka tills jag lämnar Australien vilket i och för sig är tråkigt och ledsamt på många vis, men en vecka till nya äventyr!
Så.. nu börjar jag bli NERVÖS!! Är Thailand ett tillräckligt utvecklat land? Hur mycket borde jag boka innan? Hur kommer jag kunna hitta någonting? Hur kommer det se ut och vara? Försöker lugna mig med att jag ju klarade två veckor i Indonesien utan problem, men det är alltid läskigt när en ska ut och hitta på nya saker på nya platser!
Sen har ju en miljard backpackers gjort detta före mig... så borde ju bara ta det chillllllllll.

Var nyss på gymmet och fick en härlig liten privat cirkelträning (spyan i halsen) under regi av ägarinnans man, råkade säga att gårdagens pass inte gett mig träningsvärk så kommer inte kunna lyfta armarna på ett par dagar nu... Så tänkte att det är lika bra att jag skriver nu!

Har kommit och gått en del folk på hostelet, jag har blivit lite mer social igen (har varit olustigt osocial ett bra tag nu) vilket känns kul :)

Annars inte så mycket nytt... bokat lite dykning och så, för att iaf ha första grejen klar och slippa stå som ett fån mitt i en kravall i Bangkok och bara "eh oj... kanske inte behöver vara SÅ spontan och äventyrslysten nej..."
Tsss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar