torsdag 20 mars 2014

Änglar, finns dom?

Hejhej!
Här händer a b s o l u t i n g e n t i n g.

Men för er som ändå undrar vad som händer, i denna transportsträckas intethet (kommer inte få ngt jobb, pga har ej bil är här för kort tid osv osv) så kan ni fortsätta läsa min högst privata upplevelse nedan;

Jag sover, äter, tränar, lyssnar på för många podcasts och läser böcker om ämnen som gör min hjärna krelfnsjsnflfi. Tror att det kan vara så att jag är inne i en period som kommer att göra mig lite mer vuxen, typ hjärnpubertet?

Tappade iaf helt motivation och lust att göra någonting som samhället/media/profitföretagen propsar är så snablarns viktigt (trots AB!), varav en del är sådant som faktiskt får mig att må bra (läs: äta bra mat och röra på mig, fast för företagen är ju detta utbastunerat som att alla ska vara missnöjda med hur de ser ut och vilja gå ner i vikt vilket var det jag trotsade mot, fast det blev lite knasigt...).

Har jag haft noll komma noll motivation att göra någonting alls i ett par dagar. Gick ändå till gymmet idag, pratade lite om min kost-crash och motivationsdöd med tjejen/kvinnan som äger det och hon var och är så himla snäll och göllig så på måndag ska hon köra ett pass med mig - fo freee! ♡ bara för att hon vill hjälpa mig att hitta motivationen igen!
Hennes man och son + lite annat löst folk kör även cirkelpass på kvällarna som jag blivit erbjuden att joina så ska försöka tajma in dem (har all tid i världen men de kör inget speciellt klockslag) och hoppas att det ska vara lite roligare att träna i grupp!

Nu har målarfärgen torkat ;)

Här, och nyss! (För att citera en klok en, aka Robban Broberg)

Vy från en lunch utomhus (jättejättevarmt och kvalmigt = regn i luften)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar