tisdag 3 juni 2014

Sista dagen av fasta!

Hej!
Mitt smartphoneanvändande har varit väääldigt svårt att avsluta, första tre dagarna gick bra men sen har jag sakta men säkert tagit upp en vana efter en annan... Oops!

Idag är min sista dag av fasta (=dag 7), jag har inte varit hungrig utan det är mer att jag saknar smaker och färger och att få tugga! Min mage och mina supersköljda tarmar kommer vara jättekänsliga nu så det blir inte att sätta av till närmsta restaurang och beställa en trerätters, utan frukt och grönt tycker maggen är skönt! Passar mig bra då det både är gott och färgglatt ;)

Koh Phangan är en flummig bubbla, men det är kul att testa på "flumm" där det inte är droger inblandade! Igår gjorde en av tjejerna, som också detoxar, en kroppsläsning (utifrån energier) och lärde mig och en tredje tjej lite qui gong samt så drog vi spännande kort ur en kortlek! Tycker den här kraften "chi" är lite spännande, blir till att googla loss om ämnet!

Efter min fasta dag 7 så är det två dagars post detox och på den tredje dagen åker jag till Bangkok. Ingen behöver oroa sig, jag tänker inte ställa mig i främsta ledet i någon demonstration ;) 
Kommer bo i ett rum med AC (prisa uppfinnaren av denna makapär - tyvärr är den ju en energitjuv osv men ja...) två nätter och sen kl 9.35 den 8/6 åka heeeem!

magisk solnedgång igår, "middag" (varm detox-soppa, te, försöker ta mig igenom första GoT-boken innan jag åker), min bungalow (utan AC). Sweeet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar