torsdag 12 december 2013

Som en boll..

.. kommer jag tillbaks till
PERTH!

Bor nu hos Rich igen! Här är det fullt ös med housemates, barn, besök, flickvänner, houseparties, KATTUNGE - det är inte långtråkigt precis!





Har fått låna en cykel och hittat ett gym som ligger 7 km härifrån som jag var och testade igår! Så ska nu leva ett "normalt" liv (som arbetslös) i ungefär en månad innan jag ska hitta ett nytt jobb, någon annanstans.

Satte upp julgranen idag!

Däremellan ska jag fira jul hos mina "Ozzy-parents", nyår och därefter kommer mamma och T över i två veckor - en vecka i Perth och en i Sydney! Så har som vanligt bara massa kul att se fram emot ;)

Var tyvärr sjuk under hela min vistelse på Lembongan så kunde inte dyka.. Får åka tillbaka dit under min resa i sydväst-asien (april-juni) om jag känner att jag verkligen måste ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar