måndag 27 juli 2015

2 veckors yoga/ayurveda/meditation mm

Så lite mer info om denna högst spontana (måste få använda det ordet i varje inlägg nu eftersom det knappast ryms i mitt dagliga vokabulär ;-) ) trip! Observera att jag själv gillar att läsa min egen blogg och påminnas om hur det var, så ibland kan det bli lite too much fakta - men det finns ju en scroll på de flesta tekniska apparaterna ;-)

Det var min yogavän från Malaysia-lägret som frågade om vi skulle dra iväg, så utan någon aning om vart eller riktigt hur så sa jag JA och fick boka av allt annat som jag planerat (vilket var ovanligt lite för att vara mig, men förlåt familjen för att jag dissade fjällresan jag själv hade planerat)!

Sen påbörjades ett febrilt sökande efter vart vi skulle, så efter några om och men och nej och nu skiter jag i det här så hittade jag (all ära till mig!) 
http://www.ayurvedayogavilla.com
Som både hade öppet, plats för oss och dessutom grymt bra recensioner på alla resenärers bästa sida tripadvisor!

Så där kommer jag vara i två veckor medan min reskompis är där en vecka  innan han drar vidare för att stirras ut av Indier och bli magsjuk på okänd ort. Haha fy vad taskigt.. Men det kommer ju att hända?! 

Nu är det i alla fall en himla massa resande.
1 - flyga Sthlm till Köpenhamn 
2 - flyga Köpenhamn till Doha
3 - flyga Doha till Calicut
4 - bil/buss Calicut till yogastället

Framme imorgon (tisdag) ca 12.00 lokal tid = 9.00 svensk tid!

Ok det var allt för nu! Hörs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar