måndag 4 mars 2013

Back down under

Ursäkta att jag missade min "release"... ;) Var mitt i en flytt, som skedde med anledning av denna kommande resa...

AUSTRALIEN!


Åker ner till Perth 2a april (landar 4e april) med Working Holiday Visa = jag får jobba i Australien under ett år och resa in/ut ur landet bäst jag vill under denna tid!

Börjar i Perth där jag främst har min vän Maximilians trygghet och visdom som lockar.
+ att alla verkar älska staden
+ att min ozzy-familj bor där
+ att surfdudes'en jag träffade i Surfers Paradise bor där

Jag vet inte så mycket mer än detta ännu, jag har en del drömmar och sånt som jag VILL uppleva men det får lösa sig efterhand :) Jasmin goes avslappnad och ej planeringsfreak? Hmm. Kanske!

Så, vi hörs när det närmar sig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar