lördag 10 maj 2014

Yoga retreat Langkawi

Hej hej!
Är nu inne på min tredje (av totalt fem) dag av yoga!
Det är ganska intensivt, inte själva yoga-lektionerna (intensiva nog, men det är inte yogapass med yogaövningar 6 timmar om dagen TACK OCH LOV) men det är inte mycket fritid på en dag - vilket är både skönt och oskönt ;)

Igår åkte jag och en annan retreat-deltagare tillsammans med en av lärarna till ett vattenfall i djungeln! Fanns massa små pooler av vatten där, svalt vatten!! Vi satt i en i nästan två timmar medan Malaysiska ungdomar badade, med kläderna på, runtomkring oss. Sååååå skönt att svalkas ner!

Jag var så snål/backpackig att jag bokade ett rum på ett hostel med enbart fläkt. Iiiinte kul! Blir ju knappt svalare än 30 grader någonsin här! f a i l.

Igår började en ny kille/man på retreatet, han är från Island men bor i Danmark. Han ska också köra intensiv-programmet och det visade sig att han bor precis bredvid mitt hostel (på ett annat hostel). Igår och idag är det vattenfestival på stranden här, så vi var nere där och spanade på folk och artister och konstig mat igår kväll :)


Bild från djungeltur och på yogastudion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar