måndag 12 maj 2014

Wow

Inte ett i lägg om Word Of Worldcraft. Så att ingen blir besviken med tanke på rubriken.

Har nu avslutat mitt yoga retreat! Kan egentligen inte säga så mycket om det mer än att DET VAR EXAKT VAD JAG HADE ÖNSKAT!!! Dvs mer fokus på den delen av yoga som inte handlar om att stå på huvudet och kunna vrida kroppen i alla möjliga vinklar.

Den som söker, finner!

Status just nu: inre lugn, mentalt fokus, vaken och pigg men avslappnad.

Imorgon ska jag chilla runt i Langkawi, på kvällen ta en massage och sen flyger jag till Borneo (med Air Asia :D). Har fått ett tillstånd att dyka på Sipadan efter att ha stått i kö i typ en månad, så är väldigt väldigt nöjd (och 1100 SEK fattigare) ;)

Ps. Har flyttat till ett rum med AC, 200 kr extra för två nätter men gud vad skönt det ska bli att kunna sova :D

Beachen, min isländska/danska vän (och jag) köpte en varsin kokosnöt, en blomma utanför yogastudion!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar