onsdag 7 maj 2014

Mot Malaysia!

Efter ett par dagar på/i Koh Lantas lugn; bott i ett superfint rum med skön temperatur, skön säng, drömlik utsikt, gullig personal, lång strandpromenad och god mat - så är det idag dags att dra fram lansen och möta draken!

Det vill säga, åka Malaysia Airlines till Langkawi (en ö i nordvästra Malaysia).På grund av lågsäsong så går inte båtarna längre, därför ska jag först åka högst opålitlig lokaltaxi i ca 3 timmar, sedan flyga via Kuala Lumpur!

Väl på Langkawi (förutsatt att jag kommer fram och inte tappas bort, men jag förutsätter att MA har full koll på de plan de har kvar) så är det fem dagars yogaläger som väntar! Denna resas dyraste äventyr, tro't eller ej! Stort tack till min familj för den fina födelsedagspresenten ♡

Den 14e checkar jag ut och flyger vidare till BORNEO (fortfarande Malaysia)! Men vågar lova att jag uppdaterat innan dess ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar