måndag 5 maj 2014

karaoke night

Jag bor på ett jättefint ställe nu, med urgullig personal, god mat, pool och typiskt hotellgym! Allt var nästan perfekt, tills....
En karaokeutrustning dras fram ca 20.30 och varenda Japan i sikte ska dra av en låt. Och det är typ 80 % japaner här...
Jag skojar inte, jämfört med dessa är jag typ Whitney Huston (jag brukar inte sjunga pga kan inte sjunga, eller det låter iaf inte vackert). Men dessa... Inte en ton rätt! Det är liksom så dåligt att en inte ens kan skratta? :'-/ 

En annan viktig grej att veta är de flyg med Malaysia Airlines som jag kommer åka med inom den närmsta tiden/i övermorgon (kommer vara jätterädd/nervös hela tiden)

den 7/5
kl 12.50 MH0771 fr Krabi till Kuala Lumpur
kl 18.00 MH1450 fr Kuala Lumpur till Lengkawi
de andra flygen (14/5) var bokade med AirAsia - puuuh)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar