fredag 18 april 2014

Thailand? Sverige? Madeira? London?

Ganska mycket har hänt (och inte hänt) sen sist jag uppdaterade, ska försöka vara kronologqueen och dra det hela så kort som det går så att alla är med på banan!

1/4 åkte jag INTE från Melbourne till Thailand utan från Melbourne till Arlanda!

2/4-13/4 befann jag mig i Sverige och hann med Knivsta, Västerås, Göteborg, Jönköping, Stockholm och Väddö. Passade på att överraska några nära vänner som inte visste att jag skulle komma hem, hängde med familjen (mamam och sis), frös häcken av mig och fick en del insikter i Sveriges klimat vs Australien. med mera ;)

14/4 packade jag väskan och åkte till Arlanda där pappa & hela familjen gjorde sig redo för att åka på en veckas semester till Madeira. Jag åkte dit med syster och hennes bf och överraskade resterande familj som som så många andra trodde att jag var på en ö i Thailand.

Nu är jag på Madeira, i skrivande stund på flygplatsen där jag efter lite om och men och $$ (hade lyckats boka fel flyg härifrån, epic fail men bra att det löste sig!!) ska till London. 22/4 flyger jag till Bangkok och sedan påbörjas 7 veckor i Asien enligt tidigare plan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar