söndag 15 september 2013

17 också...

Helgens fail är helt klart att;
Jag har ridit fel häst!! Gaaah!
Hästen jag skulle rida hade 17 på rumpan, men nu efter att ha kollat på bilder så ser jag att det ändå inte är samma! Det finns alltså 2 st med nr 17 :'(

Började ana oråd när
1) jag idag kollade och såg att denna häst var en kille
2) jag såg igår att den hade en vit liten kant på hoven som jag inte sett på den andra, men tänkte att jag bara varit ouppmärksam.

Jag är förvirrad... dock har de fler märkningar på bogen och Uni är född 05 och hästen jag ridit är en 06a.

Well... låt oss bara låtsats som att det regnar, ingen har varit hemma och sett mig iaf, HAHA!

Och de andra hästarna (förutom min) skulle vara "unga och bråkiga" men nu är iaf denna tuktad och klar för han var jättesnäll idag. Känns bara lite dumt att jag inte lärt känna "min häst" alls - haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar