måndag 24 juni 2013

Vecka 3 - check!

Denna arbetsvecka (jag jobbade bara 3 dagar pga inflammation i händerna som gjorde att jag stannade hemma tis-ons) avslutades med en trevlig utekväll med nästan alla kollegor + bihang!

Nästa vecka kommer 2 nya på måndag o 5 nya på tisdag, så vi 3 tjejer ska börja med wrapping (fästa kvistarna vid ståltråden) istället! Såååå glad för det, händerna är ok igen men min högra armbåge har börjat göra ont istället och jag är trött på att vara totalt slut efter jobbet :P Men till och med de stora tuffa pojkarna är slitna så det känns ok att gnälla lite ;)

På lördagen tog vi bilen och road trippade till en fin strand här i närheten, stormade ordentligt! Bunker bay. Fotona nedan är därifrån...

Vi var också förbi canal rocks och smiths och köpte med oss sushi till lunch!

Sen efter en supersmoothie samlade jag kraft och joggade till gymmet, körde ett benpass och joggade/stapplade hem igen! Kände mig sjukt stolt efteråt och firade med burritos till middag vilket kan vara min och Lauras parad-rätt! Så sjuuukt gott!

Annars har jag gått över till vääldigt mkt raw food, mkt spännande och har en heeeeel del recept jag ser fram emot att prova! Har hela fönstret fullt med olika burkar med groddar i olika stadium, haha! Är väldigt tacksam att mina roomies är så överseende :)

Hoppas ni alla hade en fin midsommar, tänkte extra mkt på er alla och på alla fina midsommrar jag varit med om genom åren! Öland, Håtö, Laggarbo, Muskö... Alltid med sol såklart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar