måndag 3 juni 2013

Festligheter

Det här skriver jag mest för mitt eget minnes skull, men ni som tycker det är underhållande får självklart läsa! OBS! Det förekommer alkohol och ev en del inte helt lämpligt beteende i texten!

Söndag igår och då hade Rich bjudit över lite folk för en festkväll! Själv var jag helt död i huvudet och ville helst sova (1, 2, 3, 4 jag är en partymyra) men jag tänkte att festerna brukar sluta vid kl 12 här så jag skulle kämpa lite och klara av att vara vaken i 4 timmar. Så de åts middag och sedan började de spela "circle of death", kanske världens mest kända dryckesspel.
Jag valde att säga nej till att dricka och kolla på, och det var inget konstigt med det. Ingen frågade ens varför, vilket kändes både konstigt och skönt eftersom jag inte riktigt visste själv varför jag inte kände för att dricka litervis med vin och bli högljudd och skrikig :P

Iaf, sjukt rolig spelomgång med "Pocka Pocka" (låter som en höna, typ POKAAAAA) och regeln att säga "in my pants" efter varje mening. Vi ska spela circle of death med proteinshakes när jag kommer hem mina vänner ;) HAHA!

Sen gick de över till "fuck the bus" som är ett annat sjukt roligt spel där man gissar på fyra kort; "red/black", "higher/lower", "inside/outside" och sist "suite". Sen går man vidare till att ge/ta klunkar och den som har högst poäng kvar på sina kort får "fuck the bus" vilket är typ som en pyramid som man ska ta sig igenom utan att stöta på ett klätt kort. EPISKT när en av killarna lyckades vända upp alla TOLV klädda kort innan han kom igenom, sen fick han åka hem och sova.

Sedan spelades det band hero och Mario Cart (jag ägde tyvärr inte så mkt som jag borde ha gjort med tanke på att alla andra var tokpackade och jag var nykter... :'( ) och klockan 3 gick jag och la mig. Då började de andra dricka shots och hoppade ner i SPA't. Jag var inte avundsjuk, haha!

Imorse gick jag ut på en promenad vid 9-tiden, efter 20 minuter ser jag Rich stanna vid en korsning. Hade INTE väntat mig att se honom på vägen vid den tiden, så jag gick upp till bilen och sa "Rich, I think I should drive". Samtidigt sitter hans kompis på andra sidan och pratar med en tant som går förbi med en hund, så han märker inte att jag kommer upp och tar Rich's plats på förarsätet. Så när jag börjar köra och han vänder sig om får han VÄRLDENS CHOCK! Hahaha såå kul! :D
Jag är väldigt VÄLDIGT glad att jag stötte på dem, för det var INTE läge att köra bil i det skick som de var i. Och det var de också, speciellt Rich som egentligen visste att han inte skulle köra men hans kompis behövde komma hem till sin flickvän. Inga fler kommentarer på det.


Tror alla här är fulla fortfarande, jag mår finemang idag :)

Ett kapitel som avslutas idag när vi flyttar från Richards hus där vi bott till och från i en månad nu. :'( Kommer sakna honom och huset väldigt mycket, men har en känsla av att jag kommer komma tillbaka hit någon gång och Richard kommer vi se redan nästa helg när han åker på motorcykelroadtrip och åker förbi Dunsborough!

Adjöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar